REKLAMACJE

Otrzymany produkt należy, wraz z formularzem reklamacji (do pobrania) w wersji papierowej oraz z dowodem zakupu, odesłać na adres:
Aleksandra Sech
ul. Braille'a 33/30
76-200 Słupsk.
Ważne:
- nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
- każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny-pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Sklep internetowy www.blueberryboutique.pl ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeksu Cywilnego.

ZWROTY


Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie www.blueberryboutique.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. O prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014 nr 827).
Otrzymany produkt należy, wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (do pobrania) w wersji papierowej oraz dowodem zakupu, odesłać na adres:
Aleksandra Sech
ul. Braille'a 33/30
76-200 Słupsk
Ważne:
- nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych z opłatą za pobraniem oraz paczkomatami.
- produkt zwracamy w wstanie nienaruszonym oraz niezmienionym
- każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony
- koszt odesłania towaru ponosi Kupujący
- zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, przelewem bankowym.
Jeśli otrzymałeś towar zgodny z zamówieniem, ale rozmiar nie pasuje, zastosowanie ma procedura zwrotu.